Νέα & Ανακοινώσεις

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ανακοινώσεις // 07-09-2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας την Πέμπτη 05/09/2019 συναντήθηκε με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας του Νομού ώστε να ενημερωθεί για τα εξής θέματα: Κενά Αναπληρωτών Πολυπληθή τμήματα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Η Λειτουργικότητα των σχολείων Αποσπάσεις των εκπαιδευτικών που δεν...

Read more

Στο ίδιο έργο θεατές; Ως πότε;

Ανακοινώσεις // 28-08-2019

                                                                 Στο ίδιο έργο θεατές; Ως πότε; Παρακολουθούμε τις τελευταίες...

Read more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Ανακοινώσεις // 12-05-2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ Αγαπητές και αγαπητοί εισηγητές του 3ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, με θέμα «Για ένα Σχολείο που θα μας χωράει όλους», εκ μέρους της Οργανωτικής και της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να...

Read more

Ενημέρωση για τη λειτουργία του ΚΕΣΥ

Ανακοινώσεις // 18-04-2019

Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε αποσπάσματα από την ενημέρωση για τη λειτουργία του ΚΕΣΥ.

Read more

Αιμοδοσία

Ανακοινώσεις // 17-04-2019

Αιμοδοσία του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας Ο Σύλλογος Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας θα πραγματοποιήσει εθελοντική αιμοδοσία προκειμένου να ενισχυθεί η τράπεζα αίματος του Συλλόγου . Οι ανάγκες σε αίμα όπως αποδεικνύεται από τα αιτήματα των συναδέλφων είναι μεγάλες. Η συμμετοχή...

Read more

Ανακοίνωση για την Περιγραφική αξιολόγηση

Ανακοινώσεις // 17-04-2019

Περιγραφική αξιολόγηση Η σημερινή μορφή αξιολόγησης του μαθητή στην Α/θμια Εκπ/ση συνεχίζει να αναπαράγει την παραδοσιακή ξεπερασμένη παιδαγωγική αντίληψη καθώς προάγει τον ανταγωνισμό ,τη βαθμοθηρία και δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα για τον εκπαιδευτικό και για το σχολείο. Στις μέρες μας η ανάγκη...

Read more

Ανακοινώσεις & Δράσεις Ομάδων

ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Ομοσ…

Ομάδα Παραδοσιακών Χoρών // 30-01-2017

Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ του συλλόγου μας συμμετείχε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Εύβοιας (Ο.Π.Σ.Ε.) στο ΔΑΚ " Μελίνα Μερκούρη" της Χαλκίδας παρουσία δεκάδων...

Σύλλογος Δασκάλων Νηπιαγωγών Χαλκίδας - Home page

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας την Πέμπτη 05/09/2019 συναντήθηκε με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας του Νομού ώστε να ενημερωθεί για τα εξής θέματα:

  • Κενά Αναπληρωτών
  • Πολυπληθή τμήματα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά
  • Η Λειτουργικότητα των σχολείων
  • Αποσπάσεις των εκπαιδευτικών που δεν ικανοποιήθηκαν
  • Κενά Ειδικοτήτων
  • Τμήματα Ένταξης
  • Εκπαίδευση Προσφύγων

Η ατζέντα των θεμάτων διαμορφώθηκε σύμφωνα με τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των συναδέλφων που επικοινώνησαν με τον Σύλλογο.

Όσον αφορά το θέμα των κενών και μετά από αίτημά μας να ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα της Πρωτοβάθμιας, η απάντηση που δόθηκε ήταν ότι λόγω της μεταβλητότητας των κενών, η Διεύθυνση αδυνατεί να τα ανακοινώνει εκ των προτέρων.

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι η θέση του Συλλόγου είναι να ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα με την ένδειξη των προσωρινών κενών ώστε να διασφαλίζεται η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.

Τα κενά δεν αποτελούν λίστα πληροφορίας κανενός και καμίας αιρετού.

Ζητήσαμε από την Διεύθυνση να μας ενημερώσει για τα θέματα των νηπιαγωγείων καθώς έχουν προκύψει ενστάσεις για πολυπληθή τμήματα. Αναφερθήκαμε συγκεκριμένα για την περίπτωση νηπιαγωγείου όπου σε μια αίθουσα θα αναγκαστεί να φιλοξενήσει 35 νήπια καθώς και για νηπιαγωγεία με 25 παιδιά και χωρίς βιώσιμους χώρους. Ο Διευθυντής Νομού ανέφερε ότι γίνεται προσπάθεια με την Δημοτική Αρχή να βρεθούν προκάτ ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες.

Στο ερώτημά μας πώς διασφαλίζονται οι συναδέλφισσες όσον αφορά την ασφάλεια των παιδιών αλλά και την εκπαιδευτική και λειτουργική ανάγκη της μονάδας μέχρι να έρθει το προκάτ, δεν υπήρχε ουσιώδης απάντηση επί του θέματος λέγοντάς μας ότι ήδη έχει τοποθετηθεί επί του θέματος.

Περιμένουμε η Δ/νση να λειτουργεί στην πρόβλεψη και όχι όταν το πρόβλημα φτάσει στο παραπέντε. Τα προβλήματα των συγκεκριμένων νηπιαγωγείων ήταν γνωστά. Ποιες ενέργειες έγιναν ώστε να αποφευχθεί αύτη η κατάσταση;

Για το θέμα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών που δεν ικανοποιήθηκαν, ο Σύλλογος εισηγήθηκε την περίπτωση να μελετώνται οι αιτήσεις αυτών των συναδέλφων αν δημιουργηθεί κενό εκ των υστέρων σε κάποιο σχολείο που ήταν πρώτο στην επιλογή τους μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Η εισήγηση της Διεύθυνσης ήταν ότι αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει με εξαίρεση την περίπτωση που η ίδια η Δ/νση Α/θμιας κάνει κάποιο λάθος στην πληροφόρηση των κενών.

Στα Θετικά σημεία στην συζήτησή ήταν το γεγονός ότι έχει γίνει προσπάθεια ώστε να κρατηθεί η λειτουργικότητα των σχολείων όσον ήταν δυνατόν και ότι δόθηκαν όλα τα κενά των ειδικοτήτων στην Περιφέρεια.

Εκτενής λόγος έγινε για την ίδρυση και λειτουργία των τμημάτων ένταξης ιδιαίτερα για τα νηπιαγωγεία όπου η εξασφάλιση σύμφωνα με την νομοθεσία τριών γνωματεύσεων για να ιδρυθεί ένα τμήμα ένταξης είναι εξαιρετικά δύσκολη καθώς κανείς δεν μπορεί να προβλέψει αν υπάρξουν ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε προ νήπια που είναι να φοιτήσουν. Η Διεύθυνση σημείωσε την αυστηρότητα της συγκεκριμένης νομοθεσίας και τους ελέγχους που γίνονται από το ΕΣΠΑ και υπογράμμισε ότι δεν δύναται να δώσει κανένα κενό ή να ανοίξει τμήμα ένταξης αν δεν υπάρχει η απαραίτητη προϋπόθεση των τριών γνωματεύσεων.

Άλλη βέβαια ήταν η στάση και τα επιχειρήματα της Διεύθυνσης όταν τέθηκε το ζήτημα νηπιαγωγείου όπου με 9 γνωματεύσεις από τα ΚΕΣΥ δεν δόθηκε κενό ώστε να λειτουργήσει το τμήμα ένταξης. Τα επιχειρήματα της Διεύθυνσης έπεσαν στο κενό καθώς δεν μπορούσαν να υποστηριχτούν πάνω σε κάποια νομοθετική βάση.

Στα αντεπιχειρήματα του Συλλόγου ο Διευθυντής Νομού ανέφερε ότι μεταφέρει τις πληροφορίες που δίνονται από την Περιφέρεια και το Υπουργείο νίπτοντας τας χείρας του.

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας σε κάθε περίπτωση θα μεταφέρει τα αιτήματα των συναδέλφων στην Δ/νση και θα τους ενημερώνει για κάθε εξέλιξη.

Θα θέλαμε εν κατακλείδι, να ενημερώσουμε τους συναδέλφους ότι η κίνηση του Συλλόγου να διευκολύνει τους συναδέλφους αναπληρωτές μετά το έλλειμα του Κέντρου Ψυχικής Υγείας να παρέχει δωρεάν την απαραίτητη βεβαίωση για την πρόσληψη των συναδέλφων από ψυχίατρο, έγινε μετά από ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ των ίδιων των ψυχιάτρων να επικοινωνήσουν με το Σύλλογο αφού έμαθαν για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί. Οι ΙΔΙΟΙ προσφέρθηκαν οικειοθελώς να βοηθήσουν την κατάσταση και τους ευχαριστούμε για αυτό. Κάθε αναπληρωτής συνάδελφος μπορεί να επισκεφτεί όποιον ψυχίατρο της πόλης επιθυμεί καθώς επίσης και κάθε ψυχίατρος που επιθυμεί να συμβάλλει σε αυτήν την εξυπηρέτηση των συναδέλφων μπορεί να επικοινωνήσει με τον Σύλλογό μας.

Ο Πρόεδρος                                                                             Η Γραμματέας

Λάμπρος Γιαννούχος                                                                Έφη Βαρβάρου

                                                                 Στο ίδιο έργο θεατές; Ως πότε;

Παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες μια κακώς σκηνοθετημένη παράσταση από το Υπουργείο και μια προσπάθεια των φορέων να ρίξουν στάχτη στα μάτια των εκπαιδευτικών.

Καταγγέλλουμε την στάση του Υπουργείου που κρατάει σε ομηρεία τους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές και την αναλγησία των δομών να δώσουν λύσεις σε σοβαρότατα προβλήματα, λίγες ώρες πριν το άνοιγμα των σχολείων.

Συγκεκριμένα:

  • Διορισμός 4.500 εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή. Μια εξαγγελία της προηγούμενης αλλά και τωρινής κυβέρνησης που δεν έχει καν δρομολογηθεί. Ως πότε;
  • Διορισμός αναπληρωτών. Τα σχολεία χρειάζονται εκπαιδευτικούς μόνιμους. Ως πότε θα αναπληρώνουν τις δικές τους θέσεις; Καταγγέλλουμε ξεκάθαρα την απόφαση του Υπουργείου να προβεί σε προσλήψεις αναπληρωτών με τους περσινούς πίνακες καθώς με αυτόν τον τρόπο αποκλείονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί χάνουν την προϋπηρεσία και οδηγούνται στην ανεργία.
  • Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία. Μια δομή που δημιουργήθηκε για να διευκολύνει τις ανάγκες της εκπαίδευσης, ξέπεσε να υπάρχει απλά για να καλυφθούν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ όπως όπως. «Πέρσι διορίστηκαν περισσότεροι γιατί διορίστηκαν στην μέση της χρονιάς και φέτος είναι λιγότεροι γιατί υπηρετούν όλη την χρονιά», αναφέρει ως αιτιολογία το Υπουργείο. Δεν ακούσαμε ή δεν είδαμε να γραφτεί πουθενά ότι οι διορισμοί εξυπηρετούν τις ανάγκες τις εκπαίδευσης. Σαφώς και δεν θα μπορούσαν να ισχυριστούν κάτι τέτοιο εφόσον οι προσλήψεις είναι ελάχιστες χωρίς συγκεκριμένο πλάνο μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και απόδοσης έργου, επειδή οι τοποθετήσεις και η επιλογή των σχολείων γίνεται κατά τυχαίο τρόπο κατά δική τους ομολογία. Η δομή των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών είναι μια πρωτοποριακή κίνηση που έχασε τον δρόμο και τον σκοπό της από την εξέλιξη και την ερμηνεία που της έδωσαν όσοι εκτός εκπαίδευσης αποφασίζουν για την εκπαίδευση. Ως πότε;
  • Θέσεις ειδικοτήτων. Με ποιο δικαίωμα και με ποια λογική οι Περιφερειακοί Διευθυντές κόβουν αναγκαίες θέσεις ειδικοτήτων; Ως πότε θα εθελοτυφλούν μπροστά στα σοβαρά προβλήματα των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης;

Η εκπαίδευση χρειάζεται μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και στρατηγική και όχι σπασμωδικές κινήσεις. Με αυτόν τον τρόπο μοιραία οδηγούμαστε σε Ρουα Ματ!

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας θα είναι πάντα δίπλα στους εκπαιδευτικούς και στην πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων για μια ποιοτική εκπαίδευση!

                                                       O ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                   Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                                      Λάμπρος Γιαννούχος                                                         Έφη Βαρβάρου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Αγαπητές και αγαπητοί εισηγητές του 3ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, με θέμα «Για ένα Σχολείο που θα μας χωράει όλους»,

εκ μέρους της Οργανωτικής και της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας γνωστοποιήσουμε ότι προχωρούμε στη συλλογή κειμένων των εισηγήσεων για την Ηλεκτρονική Έκδοση των Πρακτικών του Συνεδρίου μας.

Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε να υποβάλετε το κείμενο της εισήγησής σας ως τις 23/06/2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σας ενημερώνουμε ότι στα Πρακτικά θα δημοσιευτούν μόνο οι εργασίες που ανακοινώθηκαν στο συνέδριο.

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ταχύτερη έκδοση των Πρακτικών, σας παρακαλούμε να αποστείλετε τις εργασίες σας ακολουθώντας τις παρακάτω προδιαγραφές:

  1. Στείλτε τα κείμενα σε μορφή Word (.doc, .docx) συνολικά ως 4000 λέξεις (συμπεριλαμβάνονται βιβλιογραφία, πίνακες, κλπ., εκτός της περίληψης). Όλα τα κείμενα να συνοδεύονται από μια σύντομη περίληψη του άρθρου (70-100 λέξεις).
  2. Το ηλεκτρονικό αρχείο Wordθα είναι αποθηκευμένα με το επίθετο του/ης πρώτου/ης συγγραφέα με λατινικούς χαρακτήρες.
  3. Χρησιμοποιείτε την Times New Roman γραμματοσειρά του συστήματος, 12pt, με 1,5 διάστιχο. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις της σελίδας κειμένου, ακολουθείστε τις «Βασικές» (“Normal”) διαστάσεις του Word. Οι αριθμοί των σελίδων θα αναγράφονται σε όλες τις σελίδες, περιλαμβανομένης και της πρώτης, στο μέσο του κάτω υποσέλιδου.
  4. Στην πρώτη σελίδα θα αναφέρονται: ο τίτλος της εισήγησης, τα ονοματεπώνυμα του/των συγγραφέα/ων μαζί με την ιδιότητα τους και email επικοινωνίας. Στη συνέχεια ακολουθεί η περίληψη και το υπόλοιπο κείμενο.
  5. Ακολουθείστε στο κείμενο την ακόλουθη δομή (αριθμημένες ενότητες και υποενότητες, κεφαλίδες, υποσέλιδα, παραπομπές) και μορφοποίηση (bold, italics) σύμφωνα με το πρότυπο που ακολουθεί:
  1. 1.Εισαγωγή
  2. 2.Τίτλος ενότητας
  3. 2.1Τίτλος Υποενότητας
  4. 2.2Τίτλος Υποενότητας
  5. 2.3 ….
  6. 3.Τίτλος Ενότητας
  7. 3.1. Τίτλος υποενότητας
  8. 3.2. ……

…………….

Σημειώσεις

Βιβλιογραφία

  1. Αν υπάρχουν σημειώσεις, αυτές θα πρέπει να καταχωρηθούν ως «Σημειώσεις τέλους» και όχι ως υποσημειώσεις σε κάθε σελίδα
  2. Η βιβλιογραφία (καθώς και οι βιβλιογραφικές αναφορές εντός του κειμένου) να είναι σύμφωνα με το ΑPA, 6η έκδοση (βλ. Παράρτημα)
  3. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι αριθμημένες και συγκεντρωμένες σε ξεχωριστό συμπιεσμένο αρχείο (μορφής .zip, .rar, ή .7z). Μέσα στο κείμενο τοποθετήστε στη θέση που θέλετε να μπει η φωτογραφία, το κείμενο της λεζάντας και τον αριθμό της φωτογραφίας. Ελάχιστη ανάλυση φωτογραφιών: 300 dpi, σε μορφή .tiff, .jpg, .eps, .jpeg.
  4. Για τα διαγράμματα ισχύει ό,τι και με τις φωτογραφίες.
  5. Οι πίνακες θα πρέπει να είναι τοποθετημένοι μέσα στο κείμενο με την ίδια γραμματοσειρά του κειμένου και να μην ξεφεύγουν από τα περιθώρια της σελίδας.
  6. Εφόσον φωτογραφίες, διαγράμματα, πίνακες, κ.λπ., έχουν πνευματικά δικαιώματα και θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει τη νόμιμη δημοσίευσή τους. Στην περίπτωση σχημάτων, φωτογραφιών, διαγραμμάτων ή πινάκων που λαμβάνονται από βιβλιογραφική πηγή, θα πρέπει να γίνεται κάτω από το αντικείμενο (σε δεξιά στοίχιση) η ενδοκειμενική αναφορά και η πηγή θα πρέπει να αναφέρεται στη βιβλιογραφία.

Σας ενημερώνουμε ότι τα κείμενα που θα υποβληθούν χωρίς να πληρούν όλες τις παραπάνω προδιαγραφές θα επιστρέφονται στον, στη/στους/στις συγγραφέα/εις, για να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές. Τα κείμενα θα υποβληθούν σε διαδικασία κρίσης από την Επιστημονική Επιτροπή, η οποία μπορεί να ζητήσει από τον, τη/τους/τις συγγραφέα/εις να προχωρήσουν σε βελτιωτικές αλλαγές πριν τη δημοσίευση.

Παράρτημα

Η βιβλιογραφία θα πρέπει να ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες (δείτε στα εγχειρίδια APA 6, αν χρειαστεί, περιπτώσεις που δεν αναφέρονται παρακάτω):

Α. Για τις αναφορές εντός του κειμένου:

  • Για τις αναφορές μέσα στο κείμενο απαιτείται η αναγραφή σε παρένθεση του επιθέτου του συγγραφέα της αντίστοιχης μελέτης, συνοδευόμενου από κόμμα και ακολουθούμενο από τη χρονολογία της δημοσίευσης (π.χ. Κασσωτάκης, 2016).
  • Εάν υπάρχουν δύο συγγραφείς αναγράφονται τα επίθετα και των δύο (π.χ. Κασσωτάκης & Φλουρής, 2015). Εάν οι συγγραφείς είναι περισσότεροι των δύο, τότε σημειώνεται μόνο το επίθετο του πρώτου και ακολουθεί επί Ελλήνων το: κ.ά. και επί ξένων το: et al. (π.χ. Κασσωτάκης κ.ά., 2014, ΜacBeath et al., 2002). Σε περίπτωση κατά την οποία στην ίδια παρένθεση σημειώνονται περισσότερες της μιας βιβλιογραφικές αναφορές, τότε αυτές τίθενται σε αύξουσα χρονολογική σειρά και μετά τη χρονολογία καθεμιάς, πλην της τελευταίας, τίθεται άνω τελεία (π.χ. Scriven, 1970 Bloometal., 1971).
  • Αν κάποιο απόσπασμα λαμβάνεται από άλλη δημοσίευση αυτολεξεί, αυτό γράφεται μέσα σε εισαγωγικά με πλάγια γράμματα και μέσα σε παρένθεση σημειώνεται το όνομα του συγγραφέα και η χρονολογία, η οποία ακολουθείται από άνω και κάτω στιγμή (:) και τον αριθμό της σελίδας του βιβλίου ή του περιοδικού ή τις ιστοσελίδας -αν υπάρχει αρίθμηση- από την οποία έχει ληφθεί το απόσπασμα (π.χ. Κασιμάτη, 2010: 33). Αποσπάσματα άνω των 40 λέξεων μπαίνουν σε παράγραφο με εσοχή, πάλι εντός εισαγωγικών με πλάγια γράμματα και ακολουθούνται από την αναφορά εντός παρενθέσεως σύμφωνα με τα παραπάνω.

Β. Για τις αναφορές στην ενότητα «Βιβλιογραφία»:

  • Για βιβλία και συλλογικούς τόμους:
    • Κακανά, Δ.-Μ. (2015). Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Προοπτικές. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη ΑΕ. (Β’ εκδ).
    • Tobin, K., & Kincheloe, J. (2006). Doing educational research. Rotterdam: Sense
  • Γιαάρθρα:
    • Gregoriadis A., Papandreou M., & Birbili M. (2018). Continuing professional development in the Greek early childhood education system. Early Years. AnInternational Research Journal, 38(3), 271-285.
  • Για κεφάλαια σε βιβλία:
    • Κασσωτάκης, Μ. (2010). Οι κύριες αλλαγές του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών κατά τη δεκαετία του 1990. Στο: Ι. Πυργιωτάκης, & Β. Οικονομίδης, (Επιμ.), Περί Παιδείας διάλογος (σσ.134-165). Ρέθυμνο: Πανεπιστήμιο Κρή-της/Π.Τ.Δ.Ε.
    • Mulligan, J., & Vergnaud, G. (2006). Research on children's early mathematical development. In A. Gutierez & P. Boero (Eds.), Handbook of research on the psychology of mathematics education. Past, present, future (pp. 117-146).Rotterdam, Taipei: Sense Publishers.
  • Γιαμετάφραση:
    • Αρντουέν, Ι. (2000). Η καλλιτεχνική αγωγή στο σχολείο (Μ. Καρρά, Μτφρ.). Αθήνα: Νεφέλη.
    • Elliott, S., Kratochwill, T., Littlefield-Cook, J., & Travers, J. (2008). Εκπαιδευτικήψυχολογία (Μ. Σόλμαν & Φ. Καλύβα, Μτφρ.). Αθήνα: Gutenberg.
  • Για πηγές από το Διαδίκτυο:
    • Ashe, D. D., & McCutcheon, L. E. (2001). Shyness, loneliness, and attitude toward celebrities. Curent Research in Social Psychology, 6(9). Retrieved on 26/4/2019 from http://www.uiowa.edu/~grpproc/crisp/crisp.6.9.htm
    • EΛΣTAT(2016). Η Ελλάδα σε αριθμούς.   Ανακτήθηκε   στις 26/4/2019 από   την   ιστοσελίδα: http://gr/documents/20181/1515-741/GreeceInFigures_2016Q2_pdf/b5554738-1829-4d4e-8b75-53b631b016fc
  • Η βιβλιογραφία στο τέλος του άρθρου θα καταρτίζεται με βάση το λατινικό αλφάβητο στο οποίο θα εντάσσεται και το ελληνικό ως εξής:
    • Α, Β, Γ, C, Δ, D, E, F, Ζ, G, Η, Θ, Ι, J, Κ, Λ, L, Μ, Ν, Ξ, Ο, Π, P, Q, Ρ, R, Σ, S, Τ, Υ, U, V, Φ, Χ, Ψ, Ω, W.

Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε αποσπάσματα από την ενημέρωση για τη λειτουργία του ΚΕΣΥ.

| Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019

Αιμοδοσία

Αιμοδοσία του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας

Ο Σύλλογος Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας θα πραγματοποιήσει εθελοντική αιμοδοσία προκειμένου να ενισχυθεί η τράπεζα αίματος του Συλλόγου .

Οι ανάγκες σε αίμα όπως αποδεικνύεται από τα αιτήματα των συναδέλφων είναι μεγάλες. Η συμμετοχή όλων μας είναι λοιπόν πολύ σημαντική.

Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 8 Μαΐου στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας.( Καλλιθέας 9,τηλ. 2221024808) από 8.30 έως 13.30

Η αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας. Τα αποτελέσματά της σώζουν ζωές, διότι το αίμα ούτε παράγεται , ούτε αντικαθίσταται. Μόνο χαρίζεται.

Γι’ αυτό το λόγο, η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια χειρονομία καλής θέλησης, φροντίδας και αγάπης.

Η συνεισφορά των εθελοντών αιμοδοτών είναι πάνω απ΄ όλα ενέργεια ζωής για τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας.

Με λίγο ΑΙΜΑ μπορείς να σώσεις μια ζωή.... Έτσι απλά!

Για το ΔΣ

                                                                                                         Ο Πρόεδρος                                                                   Η Γραμματέας

Γιαννούχος Λάμπρος                                                   Βαρβάρου Έφη                

Περιγραφική αξιολόγηση

Η σημερινή μορφή αξιολόγησης του μαθητή στην Α/θμια Εκπ/ση συνεχίζει να αναπαράγει την παραδοσιακή ξεπερασμένη παιδαγωγική αντίληψη καθώς προάγει τον ανταγωνισμό ,τη βαθμοθηρία και δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα για τον εκπαιδευτικό και για το σχολείο. Στις μέρες μας η ανάγκη εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης είναι επιβεβλημένη. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η περιγραφική αξιολόγηση.

Για ένα τόσο σοβαρό θέμα που απασχολεί και θα απασχολήσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα το Υπουργείο και οι δομές του έκαναν και πάλι την ενημέρωση μονομερή και ελλειμματική. Ενημέρωσαν μόνο τους δ/ντές , δ/ντριες Σχολείων και προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων με στόχο δήθεν τον πολλαπλασιασμό της πρότασης. Όλοι μας θυμούμαστε τους «πολλαπλασιαστές» σε παλιότερες εποχές. Η περιγραφική αξιολόγηση προκειμένου να καταστεί λειτουργική και όχι επιφανειακή απαιτεί :

  • Μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και έγκαιρα στελεχωμένα σχολεία
  • Συστηματική επιμόρφωση όλων των εκπ/κών , ενημέρωση γονέων και κοινής γνώμης
  • Μεθοδολογικά εργαλεία που να μη χρήζουν εκτεταμένης και με πολλές λεπτομέρειες αναφορές , αλλά συνοπτικές παρατηρήσεις
  • Η διεκπεραίωση της περιγραφικής αξιολόγησης να εντάσσεται στο διδακτικό ωράριο των εκπ/κών
  • Πραγματοποίηση ημερίδων – σεμιναρίων με μερική ή πλήρη απαλλαγή από το διδακτικό έργο των εκπ/κών για διαρκή ανατροφοδότηση

Απαιτούμε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς.

Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος                                 Η γραμματέας

                                      Γιαννούχος Λάμπρος                     Έφη Βαρβάρου

Όχι στο «βόλεμα» των ημετέρων…………..

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας καταγγέλλει την απαράδεκτη ρύθμιση στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο: Συνέργειες Πανεπιστημίων και ΤΕΙ , πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία , Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις.

Στο άρθρο 67 , παράγραφος 6 του σχεδίου νόμου προβλέπεται ότι οι προηγούμενοι περιφερειακοί δ/ντές που «ατύχησαν» στη διαδικασία επιλογής καθώς και οι δ/ντές δευτεροβάθμιας εκπ/σης , όχι όμως της πρωτοβάθμιας, θα τοποθετηθούν σε ειδικές θέσεις οργανωτικών συντονιστών στα Κέντρα Επαγγελματικής Εκπ/σης που θα λειτουργήσουν στα Πανεπιστήμια και στα οποία θα αποσπαστούν για      5 χρόνια με δυνατότητα ανανέωσης και φυσικά με επιμίσθιο που θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση!!

Στο δημόσιο σχολείο που υπερασπιζόμαστε, δεν χωρούν οι βολεμένοι του συστήματος, αυτοί που υπηρέτησαν την πολιτική του Υπουργείου για την εξοικονόμηση δαπανών σε βάρος των δικαιωμάτων μας, των διορισμών, της στελέχωσης των σχολείων με εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.

Συνάδελφοι , ο Σύλλογος αποδοκιμάζει την απόφαση της κυβέρνησης, όπως το ίδιο έκανε και με την απόφαση της προηγούμενης , που βόλεψε τους περιφερειακούς δ/ντές σε θέσεις σχολικών συμβούλων.

Καλεί τους πρώην περ/κούς   δ/ντές να μην κάνουν χρήση της αυτής της προκλητικής διάταξης .Η επιστροφή στο σχολείο δεν είναι υποτιμητική πράξη , αλλά πράξη αναβάθμισης και αναβάπτισης για όλους μας.

Καλούμε την ΔΟΕ να πάρει θέση στο θέμα και να ζητηθεί η απόσυρση της διάταξης.

Για το   Δ. Σ

     Ο Πρόεδρος                                                                                  Η Γραμματέας

     Γιαννούχος Λάμπρος                                                                 Βαρβάρου Έφη