ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ …… ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Στην εποχή της «ψηφιοποίησης » του κ. Πιερρακάκη ,στην εποχή των «ψηφιακών Πρακτικών των Συλλόγων των Σχολείων» , που χάνονται στο νέφος του διαδικτύου, τα Σχολεία της Χαλκίδας επιστρέφουν στο χειροκίνητο τηλέφωνο ή σε άλλες πιο «καινοτόμες λύσεις» όπως το ταχυδρομικό περιστέρι, για να επικοινωνήσουν με γονείς και υπηρεσίες .Η Σχολική Επιτροπή παλιότερα με σκοπό την εξοικονόμηση πόρων και τη διάθεσή τους σε άλλες λειτουργικές ανάγκες των σχολείων αντικατέστησε την διπλή τηλεφωνική γραμμή των σχολείων και εγκατέστησε με άλλο πάροχο δύο διαφορετικές γραμμές με ίντερνετ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των σχολικών μονάδων. Πριν λίγες μέρες η Σχολική Επιτροπή άλλαξε την μία μόνο τηλεφωνική σύνδεση με άλλο πάροχο και την άλλη χωρίς καμία προειδοποίηση την κατήργησε δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στις επικοινωνίες μαθητών ,γονέων ,υπηρεσιών και φορέων με τα σχολεία . Αδιανόητο αυτή την εποχή να ζητάμε από τα σχολεία, κυρίως τα μεγάλα να εξυπηρετηθούν με μία μονής δυνατότητας τηλεφωνική σύνδεση.
Τις ίδιες μέρες η Σχολική Επιτροπή στέλνει ηλεκτρονικό μήνυμα και ενημερώνει δ/ντές και πρ/νους σχολικών μονάδων για τον τρόπο καταχώρησης των τιμολογίων στο σύστημα με βάση τον νέο νόμο . Κατακλείδα του ηλεκτρονικού μηνύματος ήταν η καταληκτική ημερομηνία καταχώρησης των πληρωμένων τιμολογίων . Αυτό από μόνο του καταντά ακραία ειρωνικό και προσβλητικό αν αναλογιστεί κανείς πως χρήματα στους λογαριασμούς των σχολικών μονάδων έχουν να μπουν από το Ιανουάριο του 2024 .
Παρόμοιο πρόβλημα προκύπτει και στους Δήμους όπου οι Σχολικές Επιτροπές καταργήθηκαν. Πώς θα καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων; Υπάρχει πρόβλεψη ή και πάλι οι γονείς θα βάλουν το χέρι στην τσέπη για να δώσουν λύση;
Καλούμε τη Δημοτική Αρχή της Χαλκίδας να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της τελευταίας μας συνάντησης ,καθώς και οι Δήμοι που ο νόμος καταργεί τις Σχολικές Επιτροπές να μεριμνήσουν για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων καλύπτοντας πλήρως τις λειτουργικές τους ανάγκες .
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.